Wednesday, January 12, 2011

HURM...

Kebosanan yg nyata.....tataw lla nk watppew da kat umah nieyh....
jadual cm biase,bgun nk dekat zohor,pastu mkn,kua maen,mlm ngadap laptop,sampai kew pg....
bnde same setiap ari....
nk keje tp cm xnk pon de.......tp larat kew duk umah tp duet ta masuk2,kua jew byk....mcam2 nk beli,tp sumber duet tade...cmner ek??khakahkahkah
adoiai,dgr cter kemsukan U da diextend kew bulan 9,skrang baru bulan 1.....9-1=b bulan lg!!!
hurmmm......duk umah,kwan2 pon da jauh,nk kua ngn diowg byk sgt halangn,mak x bg la,duet pon tade,
da jd cm anak dare....padahal umo bbulan 3ni nak masok 20 da....tp kene jage cm dak pmr...
urmmmm...
tapewla,pk positive,maybe de sbb parets aku wat cmnieyh....sowg jew laki,due akak...
akak2 da berjaye,aku  ble lg??
harap STPM nie dapat cemerlang,dpat la smbung kew U.....lau aku x masuk U,malu r,akak2 akku sume garduate U.....hurm...khakhkakhakha...tpeewla....life must go on....
thanx kpd kwa2 yg support aku,even jauh,aku da x kuat cm dulu....totally da ta kuat....k la,cukup la utk rini,nnt aku update lg....
bdw,i'm new dalm membloging nieyh.....hahahaha....


No comments: