Thursday, February 10, 2011

apekah itu kwan....

KAWAN,pew tuh kwan....kwan mengikut kamus dewan hidup aku,ialah teman yg sentiase bersama dalam suke atau duke....hurm...aku stakat nieyh da berkwan dgn mcm2 jns kwan...dr f1-f3 di mrsm gerik,,pade aku,tyme tuh kecik lg....so kwan is kwan...not more than that...pe beza sahabat n kwan??to me,there is no more SAHABAT coz,SAHABAT tuh ade pd zaman nabi...so yg sesuai utk akhir zaman ini juz KAWAN@TEMAN.....


k,1st,kat gerik,aku de kwan,namenye ariff azraei bin shabuddin..duk kat TTDI Shah Alam....dye yg terbaek spnjang aku de kat gerik....dye pndai sgt math...smpai aku sanggup kua dr kump mentor mantee seorang mentor yg plg cun kat gerik....SHEA namenye...mmg lawa,n pndai mgngajar kwan termasuk aku..tp ntah mane silapnye,aku yg taleyh msuk ble blaja ngn SHEA,mgkin sbb terlalu cntik(tyme tuh laa...hahahah)....so aku lari kua kumplan,smpai SHea ngs2,hahahah...aku blaja math ngn arif...hahah...terbaek...aku phm math dr A-Z...perfect.....smpai aku dpa A dalam math n 8A dlm PMR...thanx arif....tp,kwan hanye kwan,dye da mnyepi......sejak dye dapat BITARA,n aku juz in ordinary mrsm..hurm....tapew la..pade aku ko tetap kwan terbaek arif....

2nd,noow kat mrsm SERTING,n9....aku de 2owg wan terbaek....FIKRI NAQIUDDIN(sipot),n AZIZI(jot,jobot)..diowg nieyh jugak adelah yg terbaek sepanjang aku duk egeri owg...sentiase de ngn aku,JOT,dye sgt epy go lucky...akuta pnh kering gusi ble duk ngn dye,n SIPOT lak,sntiase jd panduan aku tiap kali aku lupe diri......dye dak baek,solat tuh ta pnh la plak nmpak dye tggal.....diowgg sentiase de ngn aku,susah n senang...JOT,merukan seorang perkok yg tegar,n sntiase ON ngn aku....smpai satu mase aku tade rokok,dye fly kua n belikan aku rokok,even dye taw pew hukuman fly...kat situ aku da nmpak,dye kwan aku......fly beli sebatang,n tuh utk aku,bkn dye...thanx wahai JOBOT....


lastly n skrg.aku kantoi spm....hanye brjaye mndappatkan 3a,2b,3c n ta lupe 9G for addmath....hahahha....so aku smbung blaja tingktan 6 di SEKOLAH MENENGAH CLIFFORD,KUALA  KANGSAR,PERAK.kt cini aku mulekan pengajian aku,n now da tmat da.......aku de kwan,tyme aku lower,aku nmpak muke dak nieyh cm sombbong,muke dak jht,suke gado,tp btol la de pepatah ckp,DONT JUDGE A BOOK BY ITS COVER....mamat nieyh aku sgt n akn  trus respect....namenye HAFIZUL BIN MD DAUD.....dye kwan terbaek aku sepanjang kat CLIFFORD...tyme lower aku da duk hostel,aku da biase so aku duk hostel....FIZUL nieyh muke ganas,n tuh cume luaran semate2.....tyme lower,aku kire seminggu 2x jew dye dtg skoolah,dye de potensi,cume alasan ponteng adelah jarak umah,n cuace yg mane kbtulan tyme tuh musim ujan...akku pon ambik tndakan ajak dye duk ostel ngn aku,tyme UPPER6...n dye setuju....n bermulelah saat2 bhgie ngn dye...sume yg kitowg wat,mest berDUET...hahah...aku smoke,dye smoke,aku fly,dye mest de,aku main rgby,dye de gak,aku tdow dalam klas dye cover n sbliknye....khakhkahkhka...epy la weyhhh.........sentiase ngn aku...smpai SEKRANG n aku hope dapat smpai bile2..........



pade aku,,itulah kwan!!!!
HURM...ENOUGH 4TONYTE..I'M TIRED....

3 comments:

TSYA'Z (~_^) said...

u have a very lil kawan bro....dah tu, g laen2 tuh ape, musuh??? hahaha....

putry amiera said...

saye pown musuh dye kowt kak ! hahaha

someone said...

:)