Wednesday, March 16, 2011

setulus hati.....

ari ni,16hb mac,selame 2tahun aku ta  jumpe dye,td aku jumpe jugak akhirnye,even SEJAM...dr kul 2100 smpai 2200.....sejam yg sgt bermakne.....aku tipoo akk aku,kate nk jumpe kwan kat kdai mkn,padahal aku g amek dye kat tmpat dye  stdy......UiTM...hahaha...dgn banggenye aku pnjam kete SUZUKI SWIFT akak aku,g tmpat dye....aku tggu dye,n dye  smpai n trus masuk kete....dalam ati aku ckp,wah!!da makin cantek..kurus gak.....laen sgt cm 2tahun lpas.....aku pon drive kete kua dr tmpat tuh sbb dye nk blanje aku minum..dye BLANJE...(bapak ta gentleman aku dye blnje)tp kesah lak aku???hahahhahah.....who cares???hahahah.....
dye ajak aku lpak kdai pe name ntah,n duduk la kitowg berdepan,dye minum milo ais tabur,n aku nscafe ais...n mule lah perbualan....

Y:hurm...pe cter skrg???cmner result awk trok sgt??
B:cm yg awk tgok nieyh la.....result???(hurm.pew nk jwab nieyh??hihi)result...nntah la wak...sy pon tataw
Y:mak bapak awk ta bsg kew result cmnieyh????
B:da ta larat da diowg bsg wak
Y:tu la awk.......banyak sgt maen,now pluang awk da sie2kan.....awk nieyh.....jgn la bg mak bpak awk     
    sedeyh...
B:hurmm....kekadang rase cm ta gune pon de gak..urmmm..(mendiamkan diri)hahaha...

berhenti skjap perbulan.....tkot nk berkate2 ngn si dye...

Y:awk,sy nmpak awk lain sgt da skrg sejak kua mrsm.....awk makin sosial,on9 fb 24jam....pntg eh fb tuh???
B:(pew aku nk jwb nieyh???)laen??cmner???ntah la...sy pon rase cmtu...ntah....tataw la wak..
Y:awk jgn la cmnieyh,awk da 20tahun...awk laki,byk tggjwb...
B:(konon nk melawak)mane cukup 20tahun lg...lg 9ari kot!!!!
Y:kesah la plak aku ngn 24mac ko tuh
B:perghhh....kene setepek....

suasane mnjd suram...

Y:nk ty,jujur k??sbb sy tggalkan awk kew,awk jd cmnieyh??
B:awk,law sy ckp YE pon,bnde da jd wak...its ok...x salahkan awk(mmg dye ta salah pon...watpew nk salahkn dye...) 
Y:hurmm,law cmtu npew jd cmnieyh??
B:ntah la...salah sy kot...

p/s:spnjang perbualan,leyh kire brape kali jew aku tenung muke dye,dgn satu alasan jew,aku malu sgt....bukan malu ngn dye,tp malu ngn diri sndri.....sume yg die cita2kan utk aku,sumenye hancur

tp,kan,pas dye sembur aku,dye ta lupe support aku blk,dye kate,jgn la cpat putus asa,perjalanan jauh lg...law dpat U swasta,wat la elok2,dye sntiase akn support aku...sbb dye kate,aku kwan dye smpai mati.....n aku pon ngaku,dye kwan aku smpai mati gak,even dunie n akhirat...

pas minuman hbs,dye ajak bla....dye g kauter,byr air..haaha..pdan muke,kene blnje....dlam kete dye kate tanak la anta awl sgt,then aku pon ckp jom la round2 U dulu...dye kate ok n dye tunjuk jaln.....sekali lg,dlam kete aku dgr suare dye jew,n aku ta pndang pon muke dye...npe eh??Adoi,rugi3.....aku nk tgok muke,tp ta mmpu,yela,aku nga drive kot,law aku tgok dye,ke laut la jwabnye kte akak aku..hkahhkahkha....

da smapi simpang kolej MELATI KUNING(ta sdap lgsg name kolej dye..hahaha)dye ckp suh anta smpai atas,aku cuak la,kolej pmpuan,aku anta smpai garaj,nnt pew lak owg ckp..
law nk ikutkan ati,aku nk anta smpai muke pintu bilik dye jew......tp owg ckp,ikut ati,mati la aku kat atas nnt..hahahahah....

tyme dye nk trun dr kete,alahai,sedeyh kot.......aku diam jew.......(sedeyh takkn nk melalak lak,kan??)huhu...
dye pon trun kete,laju jew kew arah kolej dye,n aku tggu smpai dye hilang dr pndangn aku...n,aku pon blk.....

smapai di umah,tasha MNJERIT!!!!pakcu pegi mane!!!!!asal ta bwak tasaha???dgn selambe aku jwab,pakcu g umh kwan...dalam ati aku ckp(law aku bwak ko,alamatnye si DYE ta layan aku la,mest layan tasha nye..)hahahha.....

nieyh jew yg aku mmpu wat,takkn sume bnde nk tulis kat cini,sape nk bace,kan2??hahahaha
k la..nyte.....

3 comments:

putry amiera said...
This comment has been removed by the author.
putry amiera said...

hahhaha . memng sebijik . tapy ade jew yg tak msukk . ctew laa sume ! hihi . sye sedie membace n mndengar . hehehe

LienaTemowk said...

i think i know that girl.. i'm happy when u r happy.. do wat eva u want bro.. be happy..;)